شرکت ها ، و همچنین هر شرکت تجاری ، در مدیریت مشاغل خود ، خود را در حال مدیریت یک جریان مداوم از نامه های دریافتی و خروجی می دانند که نظارت به طور فزاینده ای دشوار است. مدیریت سازمان یافته این جریان نشان دهنده یک مزیت رقابتی است که نباید از آن دست کم گرفت. در حقیقت ، در داخل شرکت ، به دلیل استفاده از یک سیستم ارتباطی داخلی که از اشتراک گذاری صندوق پستی بین چندین کاربر استفاده نمی کند ، غالباً تلفات قابل توجهی در اطلاعات موجود در پیام های ایمیل مشاهده می شود.
با توجه به علاقه روزافزون به موضوع ، بیایید سعی کنیم چگونگی مدیریت روزانه نامه های الکترونیکی دریافت شده در شرکت و استراتژی های ممکن برای اجرا را تأمل کنیم.
به طور کلی ایمیل های دریافت شده در "در داخل جعبه در" POST IN ARRIVAL "و" MAIL SENT "ثبت شده است.
نامه دریافتی توسط کاربر مسئول صندوق بررسی می شود که اقداماتی را انجام می دهد که می تواند به شرح زیر باشد:
ارزیابی تولید می کند. علاقه یا عدم علاقه به اطلاعات و در نتیجه تعیین پیام برای شخص مخاطبی که آن را پردازش یا از بین ببرد تعیین می کند.
مرحله ارزیابی بسیار ذهنی است و نشانگر لحظه سرنوشت ساز برای از دست دادن اطلاعات است. یک ایمیل حذف شده دیگر قابل بازیابی نیست.
خواندن پیام نامه الکترونیکی در یک بازه زمانی مشخص ، همچنین برای چرخه اطلاعات شرکت ها بسیار مهم است.
سرانجام ، یادآوری می شود که نامه الکترونیکی خوانده شده ، ارزیابی شده ، اما به مدیر اختصاص نیافته است ، به اندازه اطلاعاتی که منتقل نشده و یا حذف نشده است ، ارزش دارد.
اقدامات اصلی در مدیریت نامه های ارسال شده ارسال پیام به گیرنده پست الکترونیکی و نظارت بر دریافت خوانده شده است. در اینجا سرعت پاسخ و محتوای معنایی منتقل شده نقش اساسی را ایفا می کند.
تاکنون هیچ مشکلی وجود ندارد ، هر شرکتی ، کاربر واحد ، به طور متوسط از این فرآیند استفاده می کند. مشکلات در "مدیریت بایگانی ها" رخ می دهد.
پس از اتمام ارسال و دریافت پیام های ایمیل ، ما باید در واقع بتوانیم بررسی کنیم که نامه های الکترونیکی ما را با استفاده از یک بایگانی دریافت کرده ایم یا خیر. .
این امر در صورتی امکان پذیر است که تعداد کمی از نامه الکترونیکی را مدیریت کنیم ، اما اگر نامه الکترونیکی نشان دهنده اصلی ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج باشد ، احتمالاً به ابزاری که قادر به سازماندهی نامه الکترونیکی ما و ذخیره آن در یک بانک اطلاعاتی مشترک باشد نیاز داریم. .
هدف؟ برای به حداکثر رساندن سود با تلاش برای کاهش / از بین بردن اتلاف اطلاعات ، مدیریت سریع مخاطبین دریافت شده ، اختصاص دادن آنها به یک رجیستری شرکت مشترک و در نتیجه گرفتن بایگانی تاریخی بدون محدودیت.
Mailshare ؟ موثرترین ، ایمن ترین و اقتصادی ترین پاسخ به تمام نیازهای مدیریت پست الکترونیکی شرکتها متمرکز ، از جمله آدرس پست الکترونیکی معتبر "PEC"
است که با استفاده از SQL می توانید به ظرفیتهای بالای ذخیره سازی و روشهای بسیار تحقیق دسترسی پیدا کنید. انجام. جستجو با استفاده از فیلترهای ویژه می تواند توسط ثبت ، موضوع ، تاریخ ، دسته و سایر معیارها انجام شود.
ویژگی های ایمیل آسان:
-> بازاریابی پست الکترونیکی ،
-> استفاده با تلفن همراه
-> اختصاص خودکار به رجیستری مشترک
-> انتقال ایمیل به صندوق های پستی بدون ارسال
-> ارسال و دریافت متمرکز
-> مشاهده پوشه ها حتی چندین صندوق پستی
-> فیلترهای چندگانه نیز در همین حساب
-> ارسال نامه به کاربر در صندوق پستی مشترک
-> خواندن گزارش نامه داخلی
-> مدیریت یادداشت های داخلی بر روی نامه
-> مدیریت خودکار رسیدهای خوانده شده
-> مدیریت نامه های مرتبط
-> منطقه بازاریابی جداگانه
-> مدیریت نامه برای هر نماینده
] -> مدیریت پست الکترونیکی برای تمرین
-> بایگانی نامحدود
-> مدیریت وب نامه
-> جستجوی نامه برای چندین حساب
-> پروتکل خودکار برای ارسال و دریافت نامه
-> جستجو با پروتکل
-> آمار چاپ پیشرفته
-> پوشه ارسال کنندگان بدون سانسور
-> نامه های انبوه
-> امضاهای تجاری
-> امکان عمومی کردن ایمیل ها در حساب های شخصی
-> اشتراک گذاری و اشتراک گذاری
(تابع (d ، s ، id) {
var js، fjs = d.getElementsByTagName (s) [0]؛
اگر (d.getElementById (شناسه)) بازگشت؛
js = d.createElement (s)؛ js.id = شناسه؛
js.src = "//connect.facebook.net/it_IT/sdk.js#xfbml=1&version=v2.7"؛
fjs.parentNode.insert قبل از (js، fj)؛
} (سند ، "اسکریپت" ، "facebook-jssdk")؛