در یک شرکت ، توسعه و نگهداری از کالای مصرفی پیچیده و بسیار تکنولوژیک ، شامل تولید مقدار زیادی از اطلاعات بسیار همبسته برای توصیف فعالیت ها و نتایج حاصل از آن ، برنامه ریزی و سازماندهی تولید و لجستیک ، پشتیبانی شبکه خدمات فروش و خدمات پس از فروش: بررسی بازار ، الزامات کاربر ، مشخصات فنی ، برنامه ریزی فعالیت ، طراحی انواع سیستم ها و سیستم های زیر مکانیکی ، برقی و الکترونیکی ، محدودیت های قانونی ، طراحی و ساخت کارخانه های تولیدی ، سازماندهی لجستیک ، گزارش آزمایش و آزمایش ، جلسات جلسات و … فقط برخی از این موارد است.
تمام این اسناد به همراه استانداردها ، یعنی رسمی سازی ، براساس تجربه ، معیارهای راهنمایی در انجام فعالیت های خاص ، بیانگر دانش شرکت است که ، به درستی حفظ و سازمان یافته (مدیریت دانش دانش یا مدیریت دانش به زبان انگلیسی) مهمترین ابزار برای بهبود اثربخشی و کارآیی فرایندها است.
سرمایه گذاری مؤثر از تلاشهای انجام شده در تلفیق آنها تنها در صورت بازیابی ساده و سریع از اطمینان حاصل می شود. اطلاعات مورد علاقه ، به عنوان مثال: 196565004 مشتریان
یک راه حل CRM که شامل یک منطقه DMS و یک منطقه بازاریابی نیز می باشد ، می تواند برای اجرای "برنامه" مفید باشد. تقویت دانش دانش شرکت ها
(عملکرد (D ، S ، ID) {
var js، fjs = d.getElementsByTagName (s) [0]؛
اگر (d.getElementById (شناسه)) بازگشت؛
js = d.createElement (s)؛ js.id = شناسه؛
js.src = "//connect.facebook.net/it_IT/sdk.js#xfbml=1&version=v2.7"؛
fjs.parentNode.insert قبل از (js، fj)؛
} (سند ، "اسکریپت" ، "facebook-jssdk")؛