در یک شرکت ، توسعه و نگهداری از کالای مصرفی پیچیده و بسیار فن آوری ، شامل تولید مقدار زیادی از اطلاعات بسیار همبسته برای توصیف فعالیت ها و نتایج حاصل از آن ، برنامه ریزی و سازماندهی تولید و لجستیک ، پشتیبانی شبکه خدمات تجاری و پس از فروش: بررسی بازار ، الزامات کاربر ، مشخصات فنی ، برنامه ریزی فعالیت ، طراحی انواع سیستم های مکانیکی ، برقی و الکترونیکی و زیر سیستم ها ، محدودیت های قانونی ، طراحی و آماده سازی کارخانه های تولید ، سازماندهی لجستیک ، گزارش آزمایش و آزمایش ، جلسات جلسات و … فقط برخی از این موارد است.
تمام این اسناد بهمراه هنجارها ، یعنی رسمیت ، براساس تجربه ، معیارهای راهنمایی در انجام فعالیتهای خاص ، بیانگر دانش شرکت است که ، بصورت درست ذخیره شده و سازمان یافته (مدیریت دانش یا کاردانی مدیریت owledge به زبان انگلیسی) ، مهمترین ابزار برای بهبود اثربخشی و کارآیی فرایندها است.
سرمایه گذاری مؤثر در تلاش برای جمع آوری آنها تنها در صورت تضمین بازیابی ساده و سریع اطلاعات است. علاقه به مثال:
- بازیابی تجربیاتی که قبلاً در طی توسعه جدید ایجاد شده است
- اصلاح / به روز رسانی محصولات موجود
- تجزیه و تحلیل نقص عملکرد احتمالی
- مقایسه گزینه های مختلف پروژه
- وفاداری مشتری
- 19659005] ارزیابی تأمین کنندگان
- برنامه های تبلیغاتی را برنامه ریزی کنید.
یک راه حل CRM که شامل یک منطقه DMS و یک منطقه بازاریابی نیز می تواند به "اجرای" سیاستی برای تقویت سیاست کمک کند. شرکت می داند چگونه
(عملکرد (d ، s ، id) {
var js، fjs = d.getElementsByTagName (s) [0]؛
اگر (d.getElementById (شناسه)) بازگشت؛
js = d.createElement (s)؛ js.id = شناسه؛
js.src = "//connect.facebook.net/it_IT/sdk.js#xfbml=1&version=v2.7"؛
fjs.parentNode.insert قبل از (js، fj)؛
} (سند ، "اسکریپت" ، "facebook-jssdk")؛