مزایای استفاده از CRM با یک مدیر پرونده یکپارچه که معمولاً DMS نامیده می شود (سیستم مدیریت اسناد) چند برابر است.
ما می توانیم لیست کنیم:
-
کاهش فضای لازم (متر مکعب و کیلوگرم کاغذ).
-
کاهش هزینه های مدیریت.
-
جستجوی فوری اسناد تولید شده با پرس و جو در مورد خصوصیات سند.
-
به اشتراک گذاری سازمان یافته / ساختاری از تمام اسناد و مدارک برای جلوگیری از تکه تکه کردن بایگانی اسناد در رایانه های شخصی مختلف [
-
امنیت بایگانی اسناد (دیگر اسناد گم نشده).
-
محرمانه بودن (هر کارمند امکان دسترسی فقط و فقط به اسناد خاص را با گذرواژه فراهم می کند).
-
افزایش کارایی در محل کار.
-
احترام به محیط زیست (استفاده از قالب الکترونیکی و نه قالب کاغذ)
(عملکرد (d، s، id) {
var js، fjs = d.getElementsByTagName (s) [0]؛
اگر (d.getElementById (شناسه)) بازگشت؛
js = d.createElement (s)؛ js.id = شناسه؛
js.src = "//connect.facebook.net/it_IT/sdk.js#xfbml=1&version=v2.7"؛
fjs.parentNode.insert قبل از (js، fj)؛
} (سند ، "اسکریپت" ، "facebook-jssdk")؛